Hemma!!

Igår var vi hemma precis enligt tidtabellen! Eller kl12.20 landade vi på Landvetter!

Det var helt obeskrivligt skönt att gå in och lägga sig i sin egna säng. Vi var rejällt trötta efter resan! I "USA-tid" var ju klockan 06.20 och vi hade bara lyckats sova 1h på hela resan! Jag (Kitty) var dessutom tvungen att gå till tandläkaren kl15.30 för att laga tandställningen så jag fick bara sova 1h i min säng innan jag fick åka in till stan! :P Anna-Karin hon låg minsann hemma och sov då ;)

När jag kom hem och Anna-Karin vaknat gick vi och handlade lite mat! Så gott med hemma lagad mat!! Sen vid kl 18.30 somnade jag snällt i soffan och Anna-Karin tittade på tv en stund. Vid nio tiden gick vi båda in på våra rum och somnade igen! Vi var båda uppe vid tre tiden i natt, då hade man ju sovit några timmar och då var ju klockan 21.00 i USA så då visste inte kroppen var den var igen! :P Men efter en lite stund kunde vi somna om till nu! Så nu har vi nog vänt på dygnet igen :P

Åhh nu är det bara lite tågresa kvar innan vi får träffa våra efterlängtade hundar och tillbehörande hundvakter, det vill säga våra underbara föräldrar! ;) Tusen tack!!!

Ses snart! =)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: MAMMA

VÄLKOMMEN HEM! DET ÄR HELT FANTASTISKT ATT HÖRA FRÅN ERA ÄVENTYR PÅ ERAN RESA!

LEV LÄNGE PÅ MINNENA OCH MÅ GOTT!

2009-08-12 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0