JFK!

Nu har jag (kitty) loggat in mig på det trådlösa nätverket på flygplatsen! Ska bli spännande och se vad det kostar ;)

Här sitter vi nu! Typ 4h innan avgång! Men som gubben i informationen sa, jaja det är bra att vara i tid *fniss* Vi tänkte att det kunde vara bra att ha lite tid till att uppdatera med bilder här! Det låter väl bra ;)

Igår kväll efter attvi hade skrivit till er hamnade vi på Broadway! Där fanns ALLT! Vi shopade loss rejällt! Hur kul som helst! Inne på Toys"R"us hade de ett Parisehjul! Dessutom var det tre våningar högt!

Amrikanarna är riktigt trevliga! De ser när man är förvirrad och kommer fram och frågar om vi vill ha hjälp! Men vi har även kunnat hjälpa andra till tunnelbanan och annat!

New York har varit helt underbart och antalet dagar i stan passade oss perfekt!

Lägger ut lite även i tidigare inlägg så ni inte missar något!


Den glamurösa gatan Broadway! Inte lika glamurös skylt! ;)


Vi på Broadway! *fniss!*


Till och med Polis stationen har blink-blink! ;)


Min alldeles egna avdeling på leksakshuset!


På Broadway hittade vi även perfekta tröjor att ha på Diseny World! En blandning av två världar ;) Vi kommer vara så fina! :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

wiee :D hoppas ni får de toppen å inte alls får så tråkigt på flygplatsen :P

2009-07-30 @ 18:00:28
Postat av: MAMMA

HEJ! VI HAR DET BARA BRA VINKOMPISEN SATT HÄR NÄR JAG KOM HEM FRÅN MORMOR O MOSTER. VI HAR HAFT EN TREVLIG KVÄLL PÅ ALTANEN. HA DET JÄTTE BRA!

2009-07-31 @ 00:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0