Orlando, här trivs vi!

Smått förvirrade vart vi skulle ta vägen när vi gått av flygplanet i Orlando hämtade vi våra väskor och beställde en "shuttle" till vårt hotell. En Shuttle är som en taxi fast de fyller den med fler folk så man får stanna på flera ställen längs vägen. Vi åkte med 4st andra jättetrevliga amrikanare! Två var på smekmånad och de andra var på jobb och semester resa :P Det första stoppet var vi vårat hotell! Ett helt underbart ställe och från första stund vi kom hit bara trivs vi! Vi har en pool, vi har grattis trådlöst internet, vi har en Kingsizebed! :P Det var slut på dubbelrum så vi fick dela, men sängen är stor så vi får nog plats i den båda två ;)

Har varit och ätit en jättegod middag på en jättetrevlig restaurang, 3minuter från hotellet! Där blir det fler måltider vill jag lova! Jag ser redan fram emot desserten som jag inte orkade äta idag :P

Imorgon kl07.35 går bussen till Diseny World! Kvällen ska ägnas åt att planera vår vistelse här men det lutar åt två dagar på Diseny World och en dag på Sea World innan vi drar vidare söder ut till Miami!

En sak har vi konstaterat och vi är inga storstadsmänniskor! Här där vi är nu känns det som vi är ute på landet! Det är skönt!!

Hälsningar från Kitty och Anna-Karin i vår kingsizedbed!


Kommentarer
Postat av: MAMMA O TEXAS

DET KAN VÄL INTE BLI MYCKET BÄTTRE. VI SKA STRAX UT PÅ PROMENAD VI HAR DET JÄTTEBRA. IGÅR NÄR JAG VAR I LANDET OCH RENSADE ÖPPNADE JAG BILEN SÅ TEXAS FICK LIGGA PÅ SIN PLATS. HAN ÄR KUL MED SITT BILTOK SEN VILLE HAN INTE KNAPPT GÅ UT. HAN VAR MED OCH STÄDADE I ONSDAGS DÅ FICK HAN OCKSÅ LIGGA I BILEN OCH SÅ KOM HAN NÅGON GÅNG OCH KOLLADE LÄGET. HA DET JÄTTEBRA!

2009-07-31 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0